Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      İLETİŞİM FAKÜLTESİ

      Sinema ve Dijital Medya

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Bölüm Hakkında
      • Yönetim ve Komisyonlar
      • Akreditasyon
      • Akademik
        • Akademik Kadro
        • Akademik Yayınlar
      • Öğretim Programı
      • Genel Eğitim Dersleri
      • Stüdyolar
        • Loft
        • Auditorium
        • Stüdyo A - Çekim Platosu
        • Stüdyo B
        • Podcast Stüdyosu
        • Alterlab (Yaratıcı Teknolojiler Laboratuvarı)
      • Mezunlar
        • Mezun Profilleri
        • Sektörel Dağılım
      • İEÜ'de Öğrenim
      • Tüm Haberler
      • İletişim
        • İletişim Bilgileri
        • Telefon Rehberi

      CDM 443 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Belgesel Film Tarihi
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      CDM 443
      Güz/Bahar
      3
      0
      3
      4

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      İngilizce
      Dersin Türü
      Servis Dersi
      Dersin Düzeyi
      Lisans
      Dersin Veriliş Şekli Çevrim içi
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü -
      Öğretim Eleman(lar)ı
      • Öğr. Gör. Deborah HARDT
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Bu ders bir dizi soru çerçevesinde belgesel film türünü inceler: Bu türü veya tarzı ne belirler? Belgesel hakikati yansıttığını ne kadar iddia edebilir? Ders, belgesel sinemaya bu soruların ışığında, tarihi, siyasi ve estetik bağlamlarla ilişkili bir biçimde yaklaşır. Ders malzemesi, belgesel külliyatını içerir: tarihsel olarak önemli filmler ve yerleşik söylemler ile belgeselin son zamanlarda popüler bir eğlenme tarzı ve söylem mekanizması olarak yeniden canlanması incelenecektir.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Belgesel sinemanın tarihi hakkında fikre sahip olup onu sergileyebilecekler.
      • Belgesel sinemanın anahtar kavramlarını analiz edebilecekler.
      • Belgesele çeşitli yaklaşımları ve farklı belgesel tarzlarını açıklayabilecekler.
      • Belgesel ile sosyal, kültürel, politik, ekonomik ve teknolojik dönüşümler arasındaki yakın ilişkiyi çözümleyebilecekler.
      • Belgesel ile kurmaca film arasındaki benzerlikleri ve zıtlıkları karşılaştırabilecekler.
      • Farklı dönemlerden ve tarzlardan belgeselleri bağlamları içinde eleştirel bir bakışla inceleyebilecek.
      • Belgesellerin tarihsel farklılıklarını ayırt edebileceklerdir.
      Ders Tanımı Dersin değerlendirmesi, bir küçük sınav (quiz) ve bir ara sınavdan oluşur.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      X
      Destek Dersleri
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 Belgesele Giriş Bill Nichols, “Introduction” (pg. xi - xviii) and Chapter 1: How can we Define Documentary Film?”
      2 Belgesel Nasıl Var Oldu? - Film Gösterimi: Nanook of the North, 1922, Robert Flaherty, 79 min ve Grass & A Propos de Nice gibi farklı erken dönem belgesellerden bölümler. Bill Nichols, “Chapter 5: How Did Documentary Filmmaking Get Started?”
      3 Belgeselde Sosyal Konular Film Gösterimi: Ekümenopolis, 2011, Imre Azem, 88 min, 4.1 Miles 2016, Daphne Matziaraki, 26 mins. Bill Nichols, “Chapter 8: How Have Documentaries Addressed Social and Political Issue?” & “Chapter 4: What Makes Documentaries Engaging and Persuasive?’’ 212-253
      4 Belgeselde Etik, Propaganda ve Hakikat Film Gösterimi: Restrepo, 2010, Sebastian Junger & Tim Hetherington, 93 min., , 60 mins. Sections of Why We Fight, 1942, Frank Capra, 52 minute Bill Nichols, “Chapter 2: Why Are Ethical Issues Central to Documentary Filmmaking?” Sontag, S. (1975). “Fascinating Fascism”, New York Review of Books, 6 February 1975, pp. 73-105.
      5 Belgesel ve Hayvanlar Film Gösterimi: Kedi, 2016, Ceyda Torun & Los Reyes, 2018, Bettina Perut and Iván Osnovikoff, 78 min. Berger, John. “Why Look at Animals,” About Looking (New York: Pantheon, 1980), 1-26. Pick, Anat. “Why Not Look at Animals?” (January 2015, NECSUS European Journal of Media Studies. 4(1):107-125..
      6 Hayvanların Özü Film Gösterimi: Roar, 1981, Noel Marshall, 102 min Lippit, Akira Mizuta. “Introduction” Electric Animal. (Minneapolis: University of Minnesota Press, 2000), 1-26.
      7 Belgesel Biçimleri: Bilgilendirici Belgesel Film Gösterimi: Searching for Sugarman, 2012, Malik Benjdjeloul, 86 min. Bill Nichols, “Chapter 6: How Can we Differentiate Among Documentaries?” 167-172.
      8 Belgesel Biçimleri: Şiirsel Film Gösterimi: Koyaanisqatsi, 1982 Godfrey Reggio, 87 min. and the Kuleshov Effect Bill Nichols, “Chapter 6: How Can we Differentiate Among Documentaries?” pages 142 – 166. Bill Nichols. 2001. “Documentary Film and the Modernist Avant-Garde.” Critical Inquiry. 27:4. pp. 580-610.
      9 Ara Sınav
      10 Belgesel Biçimleri: Gözlemsel Belgesel ve Katılımcı Film Gösterimi: İki Dil Bir Bavul, Orhan Eskiköy and Özgür Doğan, 2008, 81 min., Bob Dylan: Don’t Look Back, 1967, D.A. Pennebaker, 96 min (Observational) Grizzly Man, 2005, Werner Herzog, 1 hr, 44 min. Lift, 2001, Marc Isaacs, 24 min. (Participatory) Bill Nichols, “Chapter 7: How Can We Describe the Observational, Participatory, Reflexive, and Performative Modes of Documentary Film?” pages 172 – 179.
      11 Belgesel Biçimleri: Katılımcı Belgesel Film Gösterimi: Stories We Tell, 2012, Sarah Polley, 108 min., (Reflexive) The Gleaners and I, 2000, Agnès Varda (Performative) Bill Nichols, Chapter 7 continued, pages 179 – 194.
      12 Politik Meseleler Film Gösterimi: Screening: The Act of Killing, 2012, Joshua Oppenheimer. 1 hr 57 min., sections of The Thin Blue Line, Errol Morris, 1988 101 min.. Bill Nichols, Chapter 7 continued, pages 194 – 199.
      13 Sahte Belgesel(Mockumentary) Film Gösterimi: Land without Bread, Luis Buñuel. 1933, 27 mins. Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan, 2006, Larry Charles, 86 min. F is for Phony: Fake Documentary and Truth's Undoing. Alexandra Juhasz and Jesse Lerner, Eds. University of Minnesota Press, 2006.
      14 Küçük sınav
      15 Dersin gözden geçirilmesi
      16 Dersin gözden geçirilmesi

       

      Ders Kitabı

      Bill Nichols, Introduction to Documentary, Third Edition 3rd Edition, Indiana University Press; 3 edition (2017)

      Önerilen Okumalar/Materyaller

      Geoffrey Nowell-Smith, The Oxford History of World Cinema. Oxford University Press, 1996.

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      1
      10
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      1
      40
      Portfolyo
      Ödev
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      Proje
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      1
      50
      Final Sınavı
      -
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      3
      100
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      3
      48
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      14
      2
      28
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      1
      22
      22
      Portfolyo
      0
      Ödev
      0
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      0
      Proje
      0
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      1
      22
      22
      Final Sınavı
      -
      0
          Toplam
      120

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Sinema, dijital ve etkileşimli medya alanlarındaki temel anlatısal biçimleri, bu biçimlere dair temel kavramları bilir.

      -
      -
      X
      -
      -
      2

      Yaratıcılığını, eleştirel düşünme yeteneğini, sinema ve dijital medya sanatlarına özgü ifade biçim ve araçlarını kullanarak anlatılar yaratır.

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Sinema ve dijital medya sanatlarında uzmanlık gerektiren teknik donanımları ve yazılımları yetkin bir şekilde kullanır

      -
      -
      -
      -
      -
      4

      Görsel-işitsel bir eserin yapım öncesinde, yapımında ve yapım sonrasında ihtiyaç duyulan senaryo yazımı, yapım planlaması, kamera kullanımı, ses kaydı, ışık ve kurgu gibi temel görevleri temel düzeyde ve bunlardan en az birini ileri düzeyde yerine getirir.

      -
      -
      -
      -
      -
      5

      Sinema ve dijital medyada nasıl anlam yaratıldığını; ekonomi, politika ve kültürün temsil rejimlerini nasıl etkilediğini; üretim, tüketim, dağıtım ve anlamlandırma süreçlerinin anlatıları nasıl şekillendirdiğini tartışır.

      -
      -
      X
      -
      -
      6

      Etkileşimli film, video yerleştirme, deneysel sinema ve sanal gerçeklik gibi alanlarda dijital medya anlatıları yaratmak için gereken özel teknik ve estetik becerileri temel düzeyde icra eder.

      -
      -
      -
      -
      -
      7

      Teknik, entelektüel ve sanatsal bakış açılarını kullanarak bir film veya dijital medya sanatı çalışmasını eleştirel biçimde analiz eder.

      -
      -
      X
      -
      -
      8

      İş güvenliği ilkelerini ve etik davranış normlarını takip ederek bir sinema veya dijital medya işinin üretilmesinde yönetici ya da ekip üyesi olarak görev yapar.

      -
      -
      -
      -
      -
      9

      Küresel ölçekte çağdaş bilimsel, toplumsal, ekonomik, kültürel, siyasal, kurumsal ve sektörel gelişmelerden haberdardır.

      -
      -
      -
      -
      -
      10

      Sinema ve dijital medya alanlarını çevreleyen problemleri hukuksal, bilimsel ve profesyonel açılardan tanımlayıp çözüm önerileri geliştirir.

      -
      -
      -
      -
      -
      11

      Bir yabancı dili kullanarak Sinema ve Dijital Medya alanlarıyla ilgili bilgi toplar ve meslektaşları ile iletişim kurar ("European Language Portfolio Global Scale" Level B1).

      -
      -
      -
      -
      -
      12

      İkinci yabancı dili orta düzeyde kullanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      13

      İnsanlık tarihi boyunca oluşan bilgi birikimini uzmanlık alanıyla ilişkilendirir.

      -
      -
      -
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      Süper Babaanne Başrolde
      Süper Babaanne Başrolde

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencisi Yağmur Canpolat, 88 yaşındaki babaannesini oynattığı ‘Sevim’ adlı kısa filmiyle ...

      İlgili SKA:
      4
      8
      10
      17
      Devamı
      Bitpazarından Finale
      Bitpazarından Finale

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencileri Bilge Olcay Yılmaz ile Yağmur Türkmenoğlu, ‘Thrifted’ adını verdikleri belgesel filmle ...

      İlgili SKA:
      4
      10
      12
      Devamı
      Senaryoyu Yazdı, Zagreb’te Ödülü Kaptı
      Senaryoyu Yazdı, Zagreb’te Ödülü Kaptı

      İzmir Ekonomi Üniversitesi’nden (İEÜ) mezun olduktan sonra eğitimini Slovenya’da sürdüren Berhan Mete Arkın, sınırda görevli bir askerin kurallara uyup uymamak ...

      İlgili SKA:
      4
      10
      12
      Devamı
      ‘Koza’dan Ödül Çıktı
      ‘Koza’dan Ödül Çıktı

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencileri Yağmur Canpolat ve Berna Oduncu, ‘Yirmili Yaşlarımın Başında’ adlı 11 ...

      Devamı
      Altın Koza’dan ödülle döndük!
      Altın Koza’dan ödülle döndük!

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencileri Yağmur Canpolat ve Berna Oduncu’nun CDM232: Dijital Film Stüdyosu II dersi ...

      Devamı
      CDM öğrencileri Khas Kısa Film Festivali'nden ödülle döndü!
      CDM öğrencileri Khas Kısa Film Festivali'nden ödülle döndü!

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencileri Ömer Nakay ve Oğuz Kaan Kurt'un yönettiği Double Exposure filmi İstanbul'da düzenlenen KHAS Kısa ...

      Devamı
      Burak Çevik ile Film Gösterimi ve Atölye Düzenlendi
      Burak Çevik ile Film Gösterimi ve Atölye Düzenlendi

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), İletişim Fakültesi, Sinema ve Dijital Medya Bölümü, yönetmen Burak Çevik'i konuk etti. ...

      Devamı
      'Galaktik Hazine'ye Hong Kong'dan Ödül
      'Galaktik Hazine'ye Hong Kong'dan Ödül

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencisi Ecem Çörtle, Galactic Treasure (Galaktik Hazine) adlı animasyon filmiyle Hong ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU